Woa

Igår bio. Såg Inception. Den var riktigt bra. Om jag fick välja, så skulle jag också välja drömmen. Ja menar, det kan ju knappast bli bättre än så?

Idag stan. Malin gick på AF och jag gick på biblioteket och kunde äntligen låna den boken jag så länge velat läsa. Sen efter en sväng på stan gick vi in på telia. Det slutade med att jag kommer vara ägare till en iphone 4 om ca 6veckor. Jag är less på att använda samma mobil som jag hade då jag gick i 7:an, och jag är less på att vara utan egen dator. Så därför tänkte jag att jag smackar ihop inköp av dator och mobil - till en iphone. (men mest hoppas jag på att telefonen kommer att ge mig sån hög jävla status, att alla kommer att vilja ligga med mig). Nej töntar, nu ska jag gå och läsa min bok. Sen  ikväll ska jag göra...kvälls-saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0