Vill inte!

Satansatansatan....bara två arbetsdagar kvar. Men först ledig torsdag och fredag, sweet! Varför ska jag alltid börja trivas på ställen just innan man aldrig mer ska dit?! Eller ja, kommer nog att komma tillbaka till ica någon dag, men principen...



Har nu ignorerat ångesten i ett par månader nu. Känner att den är påväg tillbaka. Jag vill inte sluta jobba. Jag vill inte att sommaren ska ta slut. Jag vill INTE ha vinter! Jag HATAR vintern! Det är kallt och bland det värsta jag vet är att frysa. Men det riktiga helvetet är att man är så förbannat jävla låst. På sommaren kan man komma på vilken minut som helst att man ska festa, eller bara fara nånstans. På vintern måste man planera allt typ 5 timmar i förväg. BLÄ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0