Pain in the ASS

Har aldrig någonsin varit så less på att åka buss som jag var igår. (möjligtvis hemresan från arlanda, men då var jag halverst medvetslös). Malin hämtade mig vid 04, sen busstart: 04.40 från Skellefteå busstation. Stop: 11.30 Åre. Den resan gick bättre, man var för trött och nervös för att ha bråttom att komma fram. Väl framme på jobbmässan så insåg vi att all nervositet och all ångest vi hade haft inför den där dagen, var helt i onödan. Av de 6½ timmarna som vi var där spenderade vi ca 1h på mässan och resten...ja, vi upptäckte att Åre är förbannat vackert. Fantastiskt landskap och arkitekturen var ju något för sig.

Bussresan hem. En mardröm. Smärtan man känt på ditvägen återkom efter ca 10min sittande i den där jävla bussen. Och hjärnan dog där strax före 18. Kan ju kanske tänka er på vilken nivå vårat samtal var på då. (Ungefär 0). Men vi lyckades hålla oss från att bli griniga, och det är ju alltid ett stort plus. Vi överlevde ända hem och då vart det däckning i sängen.

Nu ska jag duscha, sen skicka iväg ett par jobbansökningar. Ikväll blir det inventering på ica!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0