Krisigt värre

Om ca ett halvår fyller jag 20. Vad händer då? Jo, först och främst så får man ju gå på systemet. (wiho!)  Man har lämnat tonåren och kan räknas som vuxen. Och där är det stopp på förväntningar, för äldre än 20 vill man inte bli.

Finns det något som heter "19års-kris"? Om det nu gör det, så kan jag erkänna att jag är drabbad. Jag saknar mitt förra liv nått så jävulskt! Så jäkla enkelt det var.. inga pengaproblem, nada kärleksbekymmer... Det var fint. Nu känns det som om mitt liv enbart består av dom två delarna.

Till veckan ska jag försöka lösa det ena problemet. Och om det fuckar sig så ska jag försöka lösa det andra. Och fuckar det sig så...vette fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0