Kill me, kill you

Men en lista kan jag däremot dela med mig av:

Du heter: Marielle
Smeknamn: Marre, oftast. Listan är lång.
Låt som när du är ledsen sörjer till: Vet inte om jag sörjer direkt..
Beroende av: Träningen är min drog
Vad tror folk om dig: Ganska neutralt tror jag. Dom har svårt att placera mig.
Vad får du oftast komplimanger för: Att jag är snäll och söt. Även populärt att ruffsa om mitt hår för att jag är kort. Vet dock inte om det är en komplimang...
Hur imponerar man på dig: Att bjuda på sig själv, galet är bra!
Brukar du skratta för dig själv: All the time
Vad står det i ditt senast inkomna sms: Just ja! :D kul att leka med tandläkaren?
Var bor du? Tåme, men jag hoppas det kommer ändras snart
Trivs du där: På sommarn ja, på vintern är det ett helvete
Hur svarar du i mobilen: Hallå?
Vem ringde du senast: Pappa
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Förfrågan om jag kunde vara hundvakt.
Brukar du komma i tid: Japp
Hur känner du dig nu: Förvirrad och förhoppningsfull
Vanligaste färgen på dina kläder: Tråkigt nog svart
Vad tycker du om fötter: Har inget emot fötter, så länge dom inte stinker
Vad saknar du: Den där mytomspunna kärleken...
Hade du en bra kväll igår: Bra dag ja, kvällen var sämre
Favoritdryck på morgonen: Obóy!
När brukar du oftast gå och lägga dig: 22-24
Är du blyg: Eeh jo, men jag jobbar på det..
Sysslar du med någon idrott: Fotboll, löpning
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja
Har du spytt offentligt: Äsch, har väl hänt nångång...
Är du nöjd med ditt liv: Fram tills nyligen. Nu hoppas jag på framtiden
Är du bortskämd: "Pappa betalar" Haha nae, men jag vet att jag kan räkna med mina föräldrar om det behövs :)
Vad gör du imorgon: Har ingenting planerat, förutom fotbollsträning på kvällen
Vad hatar du mest: Brukade hata mig själv, sen insåg jag att jag faktiskt duger
Har du bra vänner och äkta vänskap: Har hur fina vänner som helst, och en bästa vän jag inte hade klarat mig utan
Vad är det finaste du fått: Ovannämnda, och kärlek öht
Du samlar på: Kunskap! ;)
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Inte en jävel. I suffer in silence.
Vill du gifta dig: Jag antar det.
Vad dricker du helst när du är törstig? Vanligt hederligt kranvatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0