Nedräkning

Är trött less och arg. Malin lurade ut mig på en två timmars promenad idag....som slutade med att vi gick vilse och var tvungna att gå igenom skogen(nej Malin, det fanns ingen jävla stig!) Men det slutade iaf lyckligt ;)

Då jag kom hem var jag duktig och lagade mat, städade köket samt drog igång både tvätt- och diskmaskin. Har även hängt tvätten och plockat ur diskmaskin.(Jeij me!)

Alldeles nyss var jag ute för att ladda batteriet på bilskrället för att vara helt säker på att den ska starta imorgon då vi ska in till stan. Sjävklart var inte batteriladdaren där den borde vara. Inte heller befann den sig i garaget. Ringde ett samtal - och det visade sig att den var i min brors 740. Går dit för att hämta den - får inte upp motorhuven. Där tog mitt tålamod slut och jag lämnade skiten till min bror som får fixa det då han kommer hem.

Nu säger magen till mig att den är hungrig. Ovanligt? nej. Tror min kropp är inställd på wintermode och försöker samla fett inför den evigt långa vinterkylan. Lika jävla bra att göra som den vill. Så det ska jag göra, sen blir det fanimig sängen direkt.

Imorgon blir det återbesök på Arbetsförmedlingen. Kommer förmodligen vara bortkastad tid, men känner ändå att man måste dit. Men det allra allra bästa med imorgon är att det är LÖNING! Wiho, julilönen som trillar ner i fickan är inte så pjåkig.



6dagar kvar!! (liite övertaggad, ja)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0