Jag är trött...och en aning skadad i huvudet

Vill inte erkänna hur ofantligt jävla jobbigt det var att kliva upp kl 7 imorse. Har fan inte varit upp den tiden sen skolan...huwa. Men å andra sidan var det typ det bästa någonsin att få sluta kl 18. Helt sjukt skönt, och det skiljer ändå bara en timme från då jag vanligtvis slutar...skumt. Och hela dan har jag gått omkring och gjort absolut ingenting, för det har inte funnits någonting att göra. Då brukar tiden vanligtvis gå enormt jäkla långsamt. Men icke det.

Alltså. Jag kommer att sakna det där stället så enormt jävla mycket. Om det inte vore så att jag tyckte om alla i personalen så hade jag typ dödat någon och snott deras jobb. Men nejnej, om en vecka står jag där framför portarna till helvet...jag menar arbetsförmedlingen. Jag tvivlar starkt på att dom kommer vara till stor nytta. Förmodligen skeppar dom mig ner till skåne för att ersätta den förre norrläningen som tog sitt liv för att denne inte stod ut längre. Tralallala PEANUT BUTTER JELLY TIME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0