Fooled yah!

Nu har jag varit arbetslös 1vecka och 1dag. Och jag börjar se ett mönster...

Går och lägger mig vid 22-23. Sover till 10-11 (vilket innebär att jag seriöst sover ca 12 timmar per natt!!). Kliver upp, duschar. Äter antingen frukost eller lunch. Sen går jag runt och gör...absolut ingenting. Kanske läser en bok, ser en film. Käkar middag vid 18-19 eller då jag börjar känna mig hungrig. Ser tv eller lyssnar på musik tills det är dags för sängen. Och hela tiden tänker jag på mat. Helt sinnessjukt.

Skitliv enligt mig. Men! Det ska ändras på nästa vecka. Jag är så jäävla övertaggad!! Misslyckas jag kommer jag att kura ihop mig i fosterställning och ge upp hopp om liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0