Det är fint att vara tillfälligt rik!

Var som sagt i stan idag. He regna en aning. Så det första vi gjorde då vi kom in i stan var att köpa ett paraply. Malin ett rött och jag ett blått. Fast vi höll ändå på att frysa ihjäl. Sen sprang vi lite snabbt runt i affärer. Jag hittade ett par jeans, en t-shirt och ett linne. (Så mycket för att spara på pengarna...) Käkade middag på Subway, mums! Efter det gav vi upp och for hemåt. Stannade till på ica-maxi, där det inhandlades ingridienser för bak. När jag skulle betala insåg jag att jag lämnat plånboken i bilen...rutinerat. Det löste sig på så vis att frugan fick betala! ;)



Nu ska jag njuta av mina otroligt goda nybakta chokladmuffins!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0